Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

Ales Filip konference2@centrum.cz
Pátek Červen 10 10:00:54 CEST 2005


Hello Tomáš,

pátek, 3. června 2005, you wrote:

Oni je vyzkouší. Když zjistí, že jsou vadné, vyhodí je, a když se jim
závada neprojeví, tak je prodají někomu jinému. Ten je namontuje,
zákazník zjistí, že to nějak blbne, a bude to reklamovat. Potom teprve
AAC uzná, že tomu opravdu asi něco bude, a vyhodí to. Stalo se nám to
takhle několikrát.

TK> Například ve středu jsem přes
TK> internet zadával v AAC (dřív Libra) vadný komponenty a než jsem je
TK> stihl poslat na reklamaci, tak dneska odpoledny přišly nový díly.
TK> Nikdo nic nezkoušel a prostě věří uživateli. Hodně mě to
TK> překvapilo, ale rozhodně se mně tento přístup líbí.


-- 

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic
  http://alcatel.host.sk
       





Další informace o konferenci Hw-list