AT89C2051 dotaz

Milan MCM magixe@volny.cz
Úterý Červenec 26 19:59:17 CEST 2005

Dobrý den jsem trošku na pochybách tak se raději optám zkušených
"profesionálu".

Mám tu navrženou destičku jde je použit MCU  x51  AT2051.

Mám k bráně P1 připojeny dvě věci .

1/ dvojbarevnou LED se společnou katodou. Tedy společný mínus
    anoda Red  Led  a anoda Green Led  vede přes odpor na piny portu P1

   Vzhledem k tomu že obvykle port P1 spíná k "zemi"  - mám otázku mohu
vysokou urovní H portu P1 budit  + LED ???

2/  Celé zařízení je nápájeno 5V ale před stabilizátorem LM317 je 9V Bat

    Mám tedy na P1,0 přes odpurek připojeno Vcc tedy 5V
    a na  P1,1  mám odporový dělič k "zemi"   a jeho střed vyveden na
+BAT tedy cca 9V

Postačí tato konfigurace k tomu abych vnitřním komparátorem zjistil ten
okamžik kdy je BAT vybitá ??
Nebo exisuje elegantnější řešení

Děkuji za případné info , nápady , postřehy.