Citac - cejch

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Červenec 26 23:46:32 CEST 2005

No ty stranky jsou moje a to proc je pouzito dotazeni radeji SW je
jednoduche - jak jsem si vyzkousel tak je mnohem stabilnejsi pouzit pevne
kondenzatory nez jeste k nim trimr. K tomu abyste ten citac vykolejil staci
ke krystalu dat ruku nebo zmenit vlhkost vzduchu. Takze ja mam samotny
krystal a okoli v plechovem stineni, nahrubo nastavenej citac SW (staci to
jednou zmerit a prepocitat) a  finalni doladeni je dostaveno vzdalenosti
samotneho stineni - jeho prihnutim.

RadekCX