Volba zobrazeni (bylo: Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Červenec 4 00:22:36 CEST 2005

> taky jsem zvazoval o postaveni hlavne kdyz jich clovek potrebuje vice
> zatim nejsem rozhodnuty zdali graficky lcd nebo 7 segmentovky

Oba. Ja jsem nedavno take uvazoval o stavbe stolniho (resp. paneloveho)
multimetru i kdyz s mensim rozlisenim (3.3/4 nebo spise 4). Zobrazeni
jsem uvazoval tak, ze bude velky 4x7 segmentu LED display s hlavni
hodnotou a pod nim bude graficky LCD (z MT) ukazujici pomocne udaje (co
merim a rozsah, frekvenci u AC, mim, max apod.), pripadne bargrafem
zobrazena hlavni hodnota (casto me totiz nezajima presna hodnota ale
jestli je treba napeti v mezich, ale na to je stale nejlepsi ruckova
klasika).

Kdysi, ne tak davno, jsem uvazoval o kombinaci ruckoveho pristroje a
digitalniho zobrazovace. Mam totiz v dilne Ohmetr, ktery pred lety
postavil otec a ktery ma merak asi 15x15cm. Elektronika jiz doslouzila a
tak jsem chtel dat pod stupnici LCD display 2x16 ukazujici namerenou
hodnotu presneji a pripadne dalsi udaje, viz vyse. Ale v obou pripadech
zustalo jen u planu a ja stale nejvice pouzivam 13let stary multimetr
HC-81 z GM na ktery nedam dopustit a jako pomocny staricky Avomet
(upraveny design na panelovy) a i na nej nedam dopustit :-)

Pavel