Volba zobrazeni (bylo: Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 4 02:04:54 CEST 2005

Ja sveho casu dokonce uvazoval o  tom sloucit multimetr s DDS generatorem a
par dalsima drobnostma. Cele jsem to chtel dat do bedny s nejakou VIA Epia a
treba timto LCD http://www.xenarc.com/product/700v.html. Resilo by to
zobreni, cele by se to dalo rozume programovat, ale nejsou lidi :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel
Sent: Monday, July 04, 2005 12:23 AM
To: HW-news
Subject: Volba zobrazeni (bylo: Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?)

> taky jsem zvazoval o postaveni hlavne kdyz jich clovek potrebuje vice
> zatim nejsem rozhodnuty zdali graficky lcd nebo 7 segmentovky

Oba. Ja jsem nedavno take uvazoval o stavbe stolniho (resp. paneloveho)
multimetru i kdyz s mensim rozlisenim (3.3/4 nebo spise 4). Zobrazeni jsem
uvazoval tak, ze bude velky 4x7 segmentu LED display s hlavni hodnotou a pod
nim bude graficky LCD (z MT) ukazujici pomocne udaje (co merim a rozsah,
frekvenci u AC, mim, max apod.), pripadne bargrafem zobrazena hlavni hodnota
(casto me totiz nezajima presna hodnota ale jestli je treba napeti v mezich,
ale na to je stale nejlepsi ruckova klasika).

Kdysi, ne tak davno, jsem uvazoval o kombinaci ruckoveho pristroje a
digitalniho zobrazovace. Mam totiz v dilne Ohmetr, ktery pred lety postavil
otec a ktery ma merak asi 15x15cm. Elektronika jiz doslouzila a tak jsem
chtel dat pod stupnici LCD display 2x16 ukazujici namerenou hodnotu presneji
a pripadne dalsi udaje, viz vyse. Ale v obou pripadech zustalo jen u planu a
ja stale nejvice pouzivam 13let stary multimetr
HC-81 z GM na ktery nedam dopustit a jako pomocny staricky Avomet (upraveny
design na panelovy) a i na nej nedam dopustit :-)

Pavel