Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?

David Kucera david@cybertex.cz
Neděle Červenec 3 22:45:49 CEST 2005

Zdravim
oni delaji ale tady se to prodava pod jinymi znackami
bohuzel ne vse co se tady prodava ma ty parametry ktere bych si za tu
cenu predstavoval ci u nekterych uzitnou hodnotu a taky desing u
nekterych pripomina madarske multimetry pred 12 lety

taky jsem zvazoval o postaveni hlavne kdyz jich clovek potrebuje vice
nez 2-3 kusy
mam neco napul navrzeneho paklize se nekdo bude chtit pridat budu rad

5,5 mist, ethernet, 2 (4) kanaly
zatim nejsem rozhodnuty zdali graficky lcd nebo 7 segmentovky

soucastky pouzitelne na multimetr se daji pomerne lehce sehnat i v malem

David Kucera