Radio na KV?

Martin Marek martin.marek.doma@iol.cz
Středa Leden 26 11:20:33 CET 2005

Pokud chcete něco lepšího, tak měl jsem Alinco DJ-X3,
rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM
za aktuální cena cca 5 tisíc,
nyní mám Yaesu VR-500,
rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM, USB, LSB, CW,
který je tak 3x dražší.
Antény nepotřebujete, funguje to na dodanou anténku
a dokonce se v návodu nedoporučuje připojovat
externí antény.
Jo a dají se poslouchat radioamatéři,
KV rádia,
také některé profi služby atd.,