Radio na KV?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Leden 26 11:55:12 CET 2005

MM> Pokud chcete něco lepšího, tak měl jsem Alinco DJ-X3,
MM> rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM
MM> za aktuální cena cca 5 tisíc,
MM> nyní mám Yaesu VR-500,
MM> rozsah 100Khz až 1,3Ghz, modulace AM, FM, NFM, USB, LSB, CW,
MM> který je tak 3x dražší.
MM> Antény nepotřebujete, funguje to na dodanou anténku
MM> a dokonce se v návodu nedoporučuje připojovat
MM> externí antény.

Yaesu je sice pomerne dobra znacka, ale nemel bych duveru k prijimaci
kde se nedoporucuje pouzivat externi antenu. Tipnul bych si ze bude
neco shnileho s odolnosti a se vstupnimi filtry.

Jiz zde citovane a platne asi naveky, dokud budou platit stavajici
fyzikalni zakony: Antena je nejlepsi zesilovac.

Tomas