Radio na KV?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Leden 25 22:48:19 CET 2005

On Tue, Jan 25, 2005 at 08:02:09PM +0100, AZE wrote:
> Jo a nebylo by od veci napsat, k cemu to ma byt a na jakych pasmech to ma
> fungovat. KV jsou dost siroke a rozdelene pro ruzne ucely.
> AZE

Pro prijem radia, opravdu si nechci hrat na spiona ;-)
Konkretne me jde o araby a izrael: ten dokonce poustel -
ted jsem to chvili nezkousel, protoze v praze je to s KV na nic -
do eteru 2. program statniho rozhlasu (co do vyznamu asi neco
jako nas radiozurnal) tak od 7. rano asi do pulnoci (a mozna
jeste dyl, ale to bylo na frekvencich, ktere jsem nechytil).

(Pokud si vzpominam, tak nejcasteji jsem navstevoval pasma 31m a 28m,
ale bylo toho urcite vic, porad se to meni).

Kdyz uz jsme u tech lepsich prijmacu, je k tomu potreba taky nejaka
zvlastni antena (nedokazu si moc predstavit, ze na zahrade stavim
31meterovy dipol:-o)

--
Podporte Jaru Cimrmana!
Kandidujte jej do souteze o nejvetsiho cecha (www.nejvetsicech.cz)!