USB

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Leden 25 18:20:23 CET 2005

>(celkem 4 kusi) + dalsi nejake smeti. 30+400+90+350+100 to je cca 1A. A
>tedka se rozhoduji jak to napajet po USB ci externi.

Jestli jde o jeden kus provozovany s jednim konkretnim pocitacem, dalo by
se uvazovat o tom 1A ze sbernice. Jinak jednoznacne vlastni napajeni (adapter).

>Pri pouziti LM317 me
>vadi ze mirne zmenim odpory a vystup je vetsi napeti (potrebuji 3.3V).

Kolik presne? 3.300000V? Nebo 3.3V +-10% ci 5%?

>Pokud zvolim uz hotovy stabilizator, tak jsem nasel jen Lwo DROP (uz
>jsem se na to ptal co to znamena), tam ze zarazi pouziti velice
>kvalitnich kondiku a nachylnost stabiliku.

Low Drop znamena s malym ubytkem (pokud tady tahle odpoved nezaznela). S
temi kondiky to nebude tak horke, jestli mate v rozpoctu misto na jeden
tantal 10u-22u, asi to bude OK. Presnejsi informace se dozvite v
katalogovem listu.

>  Pokud pouziji spinaci, tak ty
>vyzaduji jeste tlumivku 330uH, a ta zabira drahocene misto na plosnaku.

Na 3.3V/1A nebude potreba chladic. Jinak 1cm2 prokoveneho plosnaku stoji
kolem 2Kc.

J. Hanzal