USB

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Leden 25 17:51:06 CET 2005

No, jde me o to za na USB chci pripojit FTDI 2232C (30mA), Xilinx
XC95288XL (400mA), Xilinx XC9572XL (90mA), SSRAM (350mA)a 74LVS245
(celkem 4 kusi) + dalsi nejake smeti. 30+400+90+350+100 to je cca 1A. A
tedka se rozhoduji jak to napajet po USB ci externi.Pri pouziti LM317 me
vadi ze mirne zmenim odpory a vystup je vetsi napeti (potrebuji 3.3V).
Pokud zvolim uz hotovy stabilizator, tak jsem nasel jen Lwo DROP (uz
jsem se na to ptal co to znamena), tam ze zarazi pouziti velice
kvalitnich kondiku a nachilnost stabiliku. Pokud pouziji spinaci, tak ty
vyzaduji jeste tlumivku 330uH, a ta zabira drahocene misto na plosnaku.
Tak nevim jak se mam rozhodnout. Pri pouziti klasickych stabilizatoru,
bude potreba urcite zase chladic.

Poradte co je asi nejlepsi. A melo by to jet i na notebooku, coz to
nejednodusi zpusob, napajeni po USB odpada.

Pripadne mate nejaky typ na stabilizator v provedeni asi TO220 na 3.3
voltu a cca 1-1.5A a ne LOW DROP.

Pavel Prochazka.zde.cz