USB

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Leden 25 18:50:44 CET 2005

> Jestli jde o jeden kus provozovany s jednim konkretnim pocitacem, dalo by
> se uvazovat o tom 1A ze sbernice. Jinak jednoznacne vlastni napajeni (adapter).

Jedna se o hafo kusu organizovanych pomoci MK :) Pocitacu vice druhu,
systemu vice druhu. Proste profi spoj. Ale ta 9572 mi tam neda spat,
odstranenim bysme ziskali drahocenne miliampery.

Zkracene : MiniLA :)

Spis jestli muzu takto popostrcit aby sel vyvoj kupredu - co udela LDO
stabil kdyz je na vstupu USB 5V odpojene a na vystupu je stabilni napeti
delane jinym stabilem z napajeni MiniLA - nezhori ??? (7805 by to
spolehlive odpravilo)

Jinak Pavle, urcite udelej oba dva zpusoby napajeni s tim ze se USB da
odpojit jumperem (jumper na 1A, uff) Nekomu to treba pojede ... a tem
kterym ne, tak maji sanci napajet externe ...

--
Best regards
 BuFran