male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 18 09:17:04 CET 2005

Ja bych videl jako jedinou dosud dostatecne nevyuzitou konkurencni
vyhodu rychlost. Standardne a bez priplatku plnit zakazky v radu
hodin, "na pockani". Podle prosteho souctu technologickych casu to
jde, ale firmy co jsem mel tu cest poznat do toho procesu vkladaji
ruzne zbytecne fronty a prostoje a za jejich mirne zkraceni si nechaji
draze platit. Ovsem od zacatku by musela takova firma nabizet DPS v
prumyslove kvalite, cili zadne jednovrstve nebo bez prokovu, to by
bylo fakt jen pro bastlire (a to jeste ty mene narocne, pro ktere je o
pet korun vyssi cena neprekonatelny problem) a ne pro rychlou vyrobu
prototypu.

Ales Prochaska