male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Leden 18 08:27:30 CET 2005

toto vsetko uz funguje, akurat s prekovenymi aj slepymi otvormi a
viacejvrstvymi doskami, navyse vyrobca spracovava rozne typy materialov,
je ochotny experimentovat (napr. 26 vrstvove planarne transformatory so
zapecenym plechom) a ma vynikajuce ceny a perfektny pristup (ano printed
:-P). Co teda chcete ponuknut ako konkurencnu vyhodu? Firmiciek s tym co
ponukate vy su desiatky :-)
balu