male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Leden 18 09:37:29 CET 2005

Nevim, jestli je toto vubec realne. Davno plati, ze cas jsou penize...

Firma, ktera ma nasmlouvane zakazky s terminem dodani 3 tydny, ma
jistotu, ze na tu dobu bude mit vytizenou linku, praci pro lidi,
dostatek materialu atd. a muze drzet nizsi ceny. Prijmout expresni
zakazku pro ni predstavuje vicenaklady (prescasy, rezie..). A planovat
rezervu ve vyuziti linky "co kdyby nekdo s necim prisel", by rovnez
vedlo ke ztratam.

Alespon takhle to vidim, coby zakaznik takove firmy.

Zdenek