Ot: odpoved na e-mal jako novy thread / RE: Sroubky a maticky M2

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Sobota Leden 8 23:18:57 CET 2005

V mem pripade by snad mohla omluvit ta skutecnost, ze konference akceptuje
pouze moje e-maily odpovezene. Nove, i kdyz poslane pod stejnym postovnim
uctem, uspesne ignoruje :(

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler