Sroubky a maticky M2

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Leden 8 13:33:25 CET 2005

> nikde v zelezarstvi nemuzu sehnat sroubky a maticky mensiho prumeru nez M3.
> Potreboval bych mensi. Nevite nekde kde by se to dalo sehnat - klidne i prez

No ja jsem asi pred rokem resil problem nekolika kusu M2.5 x 8 - 12 a
prislusnych maticek. Otec se nabidl, ze stejne jde neco shanet do
zelezarstvi tak se mi po nich mrkne, v prvnim zelezarstvi do ktereho v
Praze Libni vesel sehnal vse vcetne mych sroubku. Rikal neco o tom, ze
je videl i v OBI ale uhledne zabalenych 20ks sroubku za 50kc si tam
pujdu koupit pouze v pripade nutnosti v nedeli. Docela solidni sortiment
spojovaciho materialu ktery si naberete v temer libovolnem mnozstvi na
vahu za solidni ceny maji (alespon jeste v lete 2004 meli) v Hornbachu.

Dobre zkusenosti mam i s jiz zminenou firmou Fabory ovsem cena je
ponekud vyssi.

Pavel

P.S. Pridavam se k p. Kozumplikovi s pravidlem zakladani novych threadu
a dale s odmazavanim prebytecnych casti mailu i kdyz to uz je mi temer
jedno nebot jsem i doma pripojen na pevno.