Sroubky a maticky M2

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Sobota Leden 8 12:54:19 CET 2005

Ja bych rad pripomenul jedno nepsane pravidlo - nezakladat thread tak ze
klikne odpovedet na mail z nejakeho jineho threadu. Dejte si prosim tu
praci a kliknete na vytvorit novy mail. Mate to mailove klienty ktere se
snazi usnadnit praci svym uzivatelum tim, ze radi thready k sobe i za
predpokladu ze se pozmeni predmet (treba se prida OT ;-)), ale nemohou
jiz tusit ze pisatel pise uz o necem uplne jinem :-)

Diky

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz