menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Únor 20 13:31:51 CET 2005

Zdravim,

 pro rizeni obehu solarniho okruhu uplne staci spinani cerpadla po
 dosazeni pozadovane teploty okruhu na vystupu kolektoru. Neni nutna
 zadna regulace otacek. Pokud ji presto chcete (jen vyhodite penize)
 zakupte cerpadlo s frekvencnim menicem WILO ci GRUDFOS. Jsou i
 levnejsi vyrobci, ale tyto cerpadla jsou pomerne osvedcena.

 V krbu s vymenikem si take bez funkcniho cerpadla nezatopite, tedy
 pokud nebudete mit vytvoreny sekundarni otopny okruh se samospadem.

 To ze jde o cerpadlo na solarni oruh jsem se v predchozich textech
 nevsiml.

 Pripravu TUV ekvitermni regulaci si nedokazu dost dobre predstavit.
 To jako bude teplota TUV zavisla na venkovni tepote? Ekvitermni
 regulace se preci pouziva jen pro regulaci topneho okruhu a
 ne pro pripravu TUV.

--
 turby@chips.cz