menic pro beehove cerpadlo

turby@chips.cz turby@chips.cz
Neděle Únor 20 14:05:32 CET 2005

Zdravim,

 tak me tak napada jestli se tu nezamenuje frekvencni menic na rizeni
 otacek cerpadla s DC/AC menicem 12V(24V)/230V k napajeni toho
 cerpadla.

 Odber bezneho obehoveho cerpadla se pohybuje okolo 30-60W, tudiz
 staci libovolna i mensi UPS. Tedy pokud u vas nevypinaji elektrinu
 casto i na pul dne :o) Mnohdy je mozne i ups upravit a pripojit i
 vice olovenych akumulatrou. Ale u nekterych to muze byt problem.

--
 turby@chips.cz