prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 10:20:06 CET 2005

to bych se trochu ohradil. To PDF jsem prosel sice rychle, ale cele. Ma
390 stran. Kdyz uz to nekolikaty den ctete a stale nic nevyvijite, tak
vrchni manager je nevrly a ma dotazy typu "jestli se chodite do prace
rekreovat". Ale to jiz zabiham nekam jinam....
50MHz jsem zvolil proto, ze znam aplikaci, ktera na tom pobezi, a nizsi
nez nejvyssi vykon tam rozhodne potreba nebude :-) Pouziti nasobicky by
bylo dalsich nekolik dni studovani navic, protoze jsem to nikdy nepouzil
a nevim presne jak se to pouziva, a to se opet nelibi vrchnosti. V kitu
to bylo vyhoneno na plny vykon a proto jsem to odtamtud obslahl. Nic vic
- nic min. Amater sice jsem, ale snazim se se upgradovat ;-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz