prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 10 10:29:12 CET 2005

Dejte tam keramicky rezonator 50MHz, nebo oscilator s tim rezonatorem.
ZTTCV50.0MX
http://www.token.com.tw/resonator/smd-resonators.htm
Obdobu dela u Murata a da se koupit v CR.
Nebo pak programovatelny oscilator od Epsonu.

Martin Hanek