stineni na VF casti obdvodu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 28 14:07:30 CET 2005

Zalezi od hrubky vrstvy. V Printede davaju standardne 0.04um zlata, ako
Jaromir vravel je to len taky "dych zlata". Nie je to viacmenej ziadna
specialna ochrana, spolu s niklom zarucuje vysoko hladky povrch povrch
pre SMD a vynikajucu spajkovatelnost niekolko rokov. Ked sa da hrubsia
vrstva vydrzi to asi naveky :-) Zlato difunduje do medi, takze po par
rokoch je ta vrstva uplne prec. Preto sa dava medzi zlato a med vrstva
niklu. Pokial je ten povrch taky do seda a straca lesk tak to vystupuje
na povrch nikel, ten je uplne sedivy a skaredy.
Na VF obvody u Printedu objednavam technologiu bez niklu a 0.5um zlata,
som zvedavy ako tie veci budu vyzerat po par rokoch, potom dam urcite
vediet :-) Najstarsie mam zatial len 1.5 rocne, ale tie su zatial ako nove.
b.