Nakovenie plosnych spojov (bolo Stineni na VF casti obdvodu)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 28 14:16:06 CET 2005

este som vyhrabal nejake merania ked sme s tym experimentovali. Vyrobili
sme stripline vedenie na mikrovlnnom substrate s roznym nakovenim niklu
a zlata a sledovali sme vplyv na utlm signalu. Dielektricke straty su
zanedbane, lebo to bol kvalitny substrat a navyse su stale rovnake.
Dolezite je porovnat straty pre jednotlive hrubky nakovenia povrchu
pasikoveho vedenia

Utlm pre rozne parametre pasikov:
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/losses2.pdf
A vplyv hrubky niklu/zlata:
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/losses1.pdf

Vsetky parametre su v mikrometroch, nakovit 0.5mm zlata si zatial
nemozeme dovolit ;-)
b.