stineni na VF casti obdvodu

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Prosinec 28 13:59:27 CET 2005

No, nedavno jsem si koupil čitač od HP, starej poctivej stroj HP5345A.
Po rozebrani jsem zjistil ze zlacene desky jsou po letech porad jeste
krasne a nablyskane.  A to tam je zlacene vsechno, vcetne desek
napajeciho zdroje. I kdyz jsem tu chvalil printed, musim priznat ze kdyz
vytahnu zlacenou desku z printedu ze supliku, nejakou ze starsich -
myslim tak 3 roky zpatky tak to zlato je takovy jak to rict - proste
hnusny.

Tony OK1HMA