[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Prosinec 24 10:23:43 CET 2005

Tak se podívejte na ten odkaz co tu proběhl včera. Tam jsou přesně ty
informace, o kterých mluvím. Máte pravdu - praxe je k nezaplacení. Ale
bez počátečních znalostí žádná praxe nikdy nebude.

	Martin.