[MECH] frezovani a soustruzeni snadno a rychle :-)))))

DavidS d.free@atlas.cz
Úterý Prosinec 27 15:09:54 CET 2005

Viděl jsem jej, ale s mojí angličtinou to není zrovna nejlepší. A také
ty anglo/americké měrné jednotky. Ale abych jen neprudil, prohledal jsem
  učebnice co mi zůstaly ze školy. Řekl bych, že v podobném duchu je
napsána učebnice Strojní obrábění I (D.Driensky, P.Fúrik, T.Lehmanová,
J.Tomaides, SNTL 1986) Neříkám, že je to stejné, ale podobné a
přizpůsobené českým podmínkám. Pokud tyto materiály prokombinujete, už
by vám mělo z teorie chybět jen velmi málo. Pokud to bude chtít někdo
hledat v antikvariátu, tak tady je fotka knihy
http://home.karneval.cz/0402274501/img_1360.jpg
David