OT: mizerne predlzovacky; was Re: Tatramat 353

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 21 11:05:24 CET 2005

U jednech znamejch jsem videl prodluzku se trema zasuvkama, ta nejblizsi k privodni snure byla nejaka ocouzena. Kdyz jsem ji rozdelal, zjistil jsem, ze je tam prepaleny PE vodic ;-\ Proste jednoho dne tam nekdo strcil vidlici a prestrihnul ho, pac byl uvnitr tak nejak divne vedenej. Prodluzka fungovala (N i L zustaly pripojeny) a nikomu se nic nestalo, pac tam asi strkali jen spotrebice tridy ochrany 2, jako feny a nabijecky na mobily.

P.K.