OT: mizerne predlzovacky; was Re: Tatramat 353

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 21 10:47:58 CET 2005

Petr Zahradnik wrote:
> Pred tydnem manzelce vybouchnul v ruce prodluzovak. Normalne ho zvedla
> ze zeme, ze do nej neco zastrci, a jak to zvedla, rana, zablesk a
> vypadly jistice. Neco se v tom ulomilo uvnitr a zkratovalo, protoze to
> pak chrastilo.

Predlzovacky su hrozny hnoj, pri pohlade do niektorych z nich sa mi chce
zvracat; tym "konstrukterom" by mali lamat ruky alebo odtinat prsty
(zlata sarija :-). Najhorsie su tie co maju tie pasiky stiahnute
pokrkvanym akoze pruznym drotom - niekto sa zrejme inspiroval u svojej
sekretarky.

V poslednom case uz presne kvoli tomuto nekupujem hotove predlzovacky,
lebo tie su zanitovane, a ked zhoria alebo buchnu a rozoberiem ich,
nachadzam tam presne tento humus, a ako bonus uz spominane nahodne farby.

wek