OT: mizerne predlzovacky; was Re: Tatramat 353

aze azehw@volny.cz
Pátek Prosinec 23 11:19:03 CET 2005

Přidám trošku do mlýna: prodlužovačka, asi před měsícem dodaná vám všem
známou nejmenovanou firmou. Současně s ní jsem koupil obyčejný 1,5m
"účastnický"  TV kabel. Ten měl v jedné nalisované koncovce pro změnu
zkrat...
AZE

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 21, 2005 11:05 AM
Subject: Re: OT: mizerne predlzovacky; was Re: Tatramat 353

U jednech znamejch jsem videl prodluzku se trema zasuvkama, ta nejblizsi k
privodni snure byla nejaka ocouzena. Kdyz jsem ji rozdelal, zjistil jsem, ze
je tam prepaleny PE vodic ;-\ Proste jednoho dne tam nekdo strcil vidlici a
prestrihnul ho, pac byl uvnitr tak nejak divne vedenej. Prodluzka fungovala
(N i L zustaly pripojeny) a nikomu se nic nestalo, pac tam asi strkali jen
spotrebice tridy ochrany 2, jako feny a nabijecky na mobily.