OT Tlumic na zbrane ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Prosinec 19 07:59:46 CET 2005

no zajimal by me pomer drzenejch ridicaku/nehod a drzenejch
zbrani/nehod+trestnechj cinu. pak by se dalo mozna zvazovat.
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Monday, December 19, 2005 7:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Tlumic na zbrane ?

ja myslim , ze je to nesmysl. to by se museli zakazat noze a jakekoliv
zbrane a hlavne AUTA ! dyt ty jsou vseobecne tim nejvrazednejsim
prostredkem a muze v nich jezdit kdejaky frajer nebo uchyl a nikomu to
nevadi . staci se podivat na zpravy vcera ozralej mladik ukradl sanitku
a vjel do nejakych holek z toho jednu zabil . a co se delo na silnicich
tento vikend jenom u nas ?

Kolik lidi zemre nasledkem strelne zbrane a kolik lidi zemre v dusledku
jizdy v podnapilosti nebo nedodrzeni max . rychlosti ci jinak porusenych
predpisu . Je to dan za svobodu a demokracii , ale zakazy asi nic neresi
navic ti co by nekoho chteli zastrelit tak by si tu zbran vzdycky
sehnali.

PS. Zadnou zbran nevlastnim a jsem proti nasili, ale pokud se nebudu
citit bezpecne chci mit moznost obrany stejnou zbrani jakou me nekdo
bude chtit zabit.

snehulak