[MECH] Mimochodem, když už jsme narazili na McMaster-Carr

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Prosinec 19 11:00:27 CET 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> Tak tuhle firmu mohu vřele doporučit.
> Mnohokrát jsem od ní objednával (http://www.mcmaster.com) jinak
> nesehnatelné zboží a vždy jsem byl maximálně spokojen.
>
> Takže pokud někdo potřebuje materiály, nářadí, nástroje, přístroje
> (např. Starrett "Last Word") či mechanické sady (O-kroužky, pružiny,
> ségrovky, měrky atd.) tak na této adrese to promptně koupí v libovolném
> množství, počínaje jedním kusem.

Jo, diky za ten posun do normalniho threadu, i kdyz bych se primlouval
za zalozeni jeste jednoho se stejnym obsahem a nazvem dejme tomu
"[MECH]Dodavatel mechanickych a jinych dilu" apod. Ja jen kvuli snadnemu
pozdejsimu vyhledani v archivu nebo mezi schovanou postou.

--
Jirka