OT Tlumic na zbrane ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Prosinec 19 08:08:50 CET 2005

lip bych to nenapasal, stejna zkusenost(s tema ozralejma
nosicema_zbrani).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Monday, December 19, 2005 8:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Tlumic na zbrane ?

> Sice jsem celou debatu jen z povzdali sledoval, ale muze mi nekdo
> vysvetlit na co je komu zbran zde v CR?

Na tri  veci:
1) na hovno
2) je to "IN"
3) posolicha to degenerovane sebevedomi ci jiny mindracek majitele

> Ja osobne si myslim, ze nejvic by pomohlo zakazat zbrane mezi
> normalnima smrtelnikama uplne (vcetne myslivcu - to by ubylo
> registrovanych clenu kdyz by si nemohli po nicem bouchnout). O dost by

> se zjednodusilo rozhodovani jestli je zbran drzena legalne nebo ne -
> proste jakmile by u nekoho nasli bouchacku jde za katr.

Ano, s timto nazorem souhlasim na 200%

> Nejsem zadnej ekologickej zblblik a ani zastydle kvetinove dite a ke
> zbranim mam celkem vrely vztah pac jsem v mladi nekolik let strilel
> zavodne a porad me to laka si pistol poridit, ale akceptoval bych to,
> ze proste bouchacka bude v trezoru na strelnici a zastrilet si pujdu
> pouze tam.
>
> Jsem presvedcen, ze 95% legalni vlastniku zbran neni schopna ucinne
> pouzit a zbylych 5% ji pouzijou i v pripadech kdy to neni vhodne.

Fakt me v posledni dobe nic tak nedojalo, jako seance byvalych spoluzaku
z VGJZ. Ze 14 ucastniku jich 12 melo na ozravacce ssebou nejaky ten
kanon a po trech hodinach intenzivniho vzpominani na skolni roky (chapej
chlastani) se zacali trunfovat, kdo ma lepsi (chapej vetsi). Opravdu
jsem nechapal, nac ty kusy zeleza tahaji v ramci hotelu z pokoju o patro
niz do rezervovaneho salonku. Respektive duvod me napadl, ale nebyl
nijak lichotivy.

Muj soukromy nazor je takovy, ze drtiva vetsina vlastniku jakeko-li
zbrane si timto kompenzuje nejaky svuj mindracek. A argumenty, ze si
zbrane opatruji na ochranu svou, ci rodiny, je bohapusty zvast. Co je
"oduvodnitelne pouziti nasili v sebeobrane" v praxi jsem poznal na
vlastni kuzi - podotykam, ze jsem mel hromadu svedku vypovidajicich v
muj prospech a veskere nasili mnou spachane bylo pouze odvraceni uderu.
Holt jsem mel smulu, ze utocnik se potkal s kandelabrem, zlomil si o nej
pazouru a patril k mensine. Pani soudkyne mi taktne vysvetlila, ze jsem
si mel nejdriv nechat rozbit hubu a pak si dojit postezovat na mistne
prislusny  ourad (nejlepe
lamparnu)

S pozdravem
MK