Naradi Proxxon

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Prosinec 18 08:15:45 CET 2005

zda sa mi, ze ten motor je dobre pouzitelny, len ta mechanicka cast nie je
vyriesena, ako by sa patrilo. kolega uviedol znacku Dremel. presiel som si
katalog nahradnych dielov a maju to presne podla mojho navrhu   : ).
asi si budem pytat dividendy.    : )

OK

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 18, 2005 8:07 AM
Subject: Re: Naradi Proxxon

Ja tady mam, jeste nejake dve noname brusky i s bowdenovym prodlouzenim
na 230V, ktere delaji za 500Kc svoji praci vic nez dobre. Tohodle
proxxona jsem kdysi schvalne kupoval na 12V, abych v terenu (modelar)
mohl kdyz bude nutne neco ubrousit.

Co se tyka loziska - musel bych se kouknout do tabulek, ale soudruzi z
Proxxonu tim ze tam dali kluzne futro to dost zkomplikovali - valiva
loziska s malym rozdilem d a D jsou vzdycky problem a pokud jsou tak
jsou draha.

Proste za tu praci mi to nestoji - mozna casem...

RadekCX

Kalin.Oleg napsal(a):
> podobny problem s chvenim vretena som na svojej vrtacke do pcb (PRC)
> vyriesil
> jednoduchym vlozenim vretena do gulickoveho loziska. cele spolu s motorom
> som nasledne upevnil do plechovej rurky. musim povedat, ze oproti
povodnemu
> typu ta vrtacka teraz je o 3/4 tichsia, a rozkmit je naozaj nepatrny.
pouzil