Naradi Proxxon

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 18 08:07:31 CET 2005

Ja tady mam, jeste nejake dve noname brusky i s bowdenovym prodlouzenim
na 230V, ktere delaji za 500Kc svoji praci vic nez dobre. Tohodle
proxxona jsem kdysi schvalne kupoval na 12V, abych v terenu (modelar)
mohl kdyz bude nutne neco ubrousit.

Co se tyka loziska - musel bych se kouknout do tabulek, ale soudruzi z
Proxxonu tim ze tam dali kluzne futro to dost zkomplikovali - valiva
loziska s malym rozdilem d a D jsou vzdycky problem a pokud jsou tak
jsou draha.

Proste za tu praci mi to nestoji - mozna casem...

RadekCX