Sninanie 12V rele so spolocnou zemou z 3.3V logiky

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Neděle Prosinec 4 15:12:27 CET 2005

a nebolo by jednoduchsie najst firmu, ktora by kompletizovala stavebnicu?
pre autora aj potencialneho zakaznika.

From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 04, 2005 1:33 PM
Subject: Re: Sninanie 12V rele so spolocnou zemou z 3.3V logiky

ano presne takto som uvazoval a preto som sa spytal na nazor ostatnych.
Vyhodim odtial aj tie digitalne tranzistory a dam tam obycajne, zaberie
to viacej miesta, ale nebudu ziadne problemy s dostupnostou.
Celu konstrukciu som sa snazil postavit z dostupnych komponentov. Mozem
pripadne poslat do konferencie zoznam suciastok na posudenie
dostupnosti... Keby boli dostupne komponenty, ktore su dostupne pre mna
tak je cela konstrukcia ovela jednoduchsia a stravil by som s nou tak
stvrtinu casu. Ked uz je problematicke zohnat obvody 74HCxx tak to je
"konecna" :-)
b.