Sninanie 12V rele so spolocnou zemou z 3.3V logiky

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Prosinec 4 15:22:41 CET 2005

Autor ma vlastnu pracu a dost svojich starosti :-) Na publikovani tohoto
clanku a stavebnici nemam ziaden ekonomicky zaujem, skor opacne, platim
cely vyvoj a filmy zo svojho. Honorar zatial nie je dohodnuty, ale
predpokladam ze nic svetoborne to nebude.
Dal som do toho velmi vela casu aby som pripadnym zaujemcom maximalne
ulahcil stavbu celeho pristroja, verim ze sa na mna nebude nikto hnevat
ked nebudem distribuovat sady suciastok. Pokial by mal niekto zaujem
skompletizovat stavebnicu a predavat ju s primeranym ziskom nech sa mi
ozve. Cely projekt je ale od zaciatku vedeny ako neziskovy pre amaterov,
bol by som preto velmi nerad keby sa niekto bez prace nabaloval
predavanim mojej a Tomasovej konstrukcie.
b.