Sninanie 12V rele so spolocnou zemou z 3.3V logiky

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Prosinec 4 15:11:43 CET 2005

balu@home napsal(a):

> Vyhodim odtial aj tie digitalne tranzistory a dam tam obycajne, zaberie
> to viacej miesta, ale nebudu ziadne problemy s dostupnostou.
> Celu konstrukciu som sa snazil postavit z dostupnych komponentov. Mozem
> pripadne poslat do konferencie zoznam suciastok na posudenie
> dostupnosti...

Jo, to bude nejlepsi.

> Ked uz je problematicke zohnat obvody 74HCxx tak to je
> "konecna" :-)

To bych zase nerekl (myslim ze je nemozne je sehnat). IMHO je rozumne
vzit vsechny bezne a par mene beznych distributoru, udelat lehkou
analyzu a z toho vyjit. V zasade nejde o to, abych to koupil v nejblizsi
drogerii (to taky neni kriteriem), ale aby to bylo dostupne u nekolika
firem paralelne (kvuli cene, moznosti si vybrat tu pruznejsi...atd.).

Receno jinak (pro Cesko): vysel bych z nabidky firem bud v Praze, nebo v
jinych vetsich mestech a tim bych limitoval osazeni (samozrejme s
vyjimkou treba toho ADxxxx).

--
Jirka