C to ASM

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Srpen 13 15:14:30 CEST 2005

>aktuálnì dìlám právì øízení krokového motorku a krom jiných vìcí bude
>vysledný projekt
>v ASM (zadání ukolu).

Mozna hledate spasu v 'hotovych' programech, abyste se nemusel prokousat
datasheetem. Jenze ty nalezene programy nejsou tak uplne hotove, vetsinou
se musi upravit, a az je budete odladovat, stejne budete muset procist ten
datasheet a veci porozumet.

>Dále zde zaznìl názor ¾e x51 patøí do muzea a pod , jsem sice jiného názoru

Jo, v tomhle mate samozrejme pravdu, jenom se mi tady zdalo tak nejak moc
klidno. Pan wek je nekde na rybach, tak alespon Kosta to zachranil. :-)

>Nechci tady rozvádìt ¾ádnou flameware co je lep¹í a pod , ale spí¹e zda
>by pøípadný u¾ivatel toho svého "favorita"
>øekl proè se domnívá ¾e zrovna tento procesor mu vyhovuje.

Osobne presne nevim. Ale uz jsem se s nim naucil a mam pro nej napsano
spoustu kodu. Ted uz novy kod prakticky nepisu, jenom kopiruju a kopiruju...

J. Hanzal