C to ASM

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 15 13:33:18 CEST 2005

> Jo, v tomhle mate samozrejme pravdu, jenom se mi tady zdalo tak nejak moc
> klidno. Pan wek je nekde na rybach, tak alespon Kosta to zachranil. :-)

Spat z ryb.

Mne sa to tentokrat od p. Hanzala vobec nezdalo ako utok - napisal
predsa, ze si s '51 netyka, co je samozrejme uplne v poriadku, ved
dospelym jednocipom sa pochopitelne ma vykat (na rozdiel od nedochodciat :-)

Ale aby ma admin nezotrel, tak aspon nieco k veci.

Hodnotenie jednotlivych rodin jednocipov v zmysle nie konfrontacnom som
vyprovokoval kedysi takto pred rokom a niekde na mojich strankach je aj
zhrnutie...

A este k povodnemu dotazu: pan Cierna Magia (mimochodom si na nom cenim
pomerne velku odolnost voci tomu co vsetko "kupil" na tomto fore)
potreboval predsa prelozit nieco z C do programovacieho jazyka, ale inak
ako do asm to skoncit nemohlo, inak by to bolo nieco ako disassembling -
z nizsieho do vyssieho jazyka.

Uff, chyba mi uz len nejaka narazka na Win.vs.Linux, ale neviem ako to
sem napasovat :-)

wek