C to ASM

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Sobota Srpen 13 21:11:52 CEST 2005

Zdravim,

Super, když je Vam to putna a pry je to ekvivalent, v cem se to pise, tak se
naucte vsechny. Pak napiste neco vetsiho a reknete, v cem to byla vetsi
pakarna! To je prave rozhodovani nad volbou jazyka a ne to, jestli se mi
libi zadavat OR jako OR nebo jako || respektive | a tak dale...

Nakonec zjistite, ze je to o snadnosti vyjadreni myslenky programem nez o
tom, jak je co zapsano. A to se nebavim o prikazech, ale primo o strukture
zapisu programu.

Tyhle mini na urovni prikazu stejnero dostanete do ruky tak po 200 radcich
kodu a uz si ani nevzpomenete na reptani:).

S pozdravem,
		Marek Pavlu