Zdroj PC: Uprava?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pátek Srpen 12 01:19:34 CEST 2005

Zdravim,

//
// Fungovat archiv, odkazu Vas tak 5 let zpet, kdy jsem tyto upravy
// popisoval
//
[M.P.]

Diky, nasel jsem to, dokonce u sebe.
Docela mne potesilo, ze tahle konfera je tak bytelna a hlavne cca 100 let
stara. Mam par meilu z konfery, ktere jsou z roku 1899, lidi mnelo asi vazne
problemy s prechodem na rok 2000:).

// Bezny 250W AT zdroj jsme po uprave pouzivali jako zdroj 13-18V/1-12A
// se znacne promennou zatezi. Uprava spocivala v:
// - vyhazeni balastu - sekce5V, -5V, -12V, PwG obvodu
// - nahrade usmernovacich diod v 12V sekci za vykonejsi
// - vymena filtracniho kondenzatoru za typ pro vyssi napeti
// - premotani vystupni tlumivky (neni az tak podstatne)
[M.P.]

Ubrat nebo pridat zavity?
Ackoliv tu nekde mam vypocty, tak alespon orintacni info se hodi...

// - uprava zpetnovazebnu smycky
//
// Realne by nebyl az tak velky problem upravit dvojcestny usmernovac
// na mustkovy a realizovat zdroj ta 30V/5-8A  pri slusne rezerve
// v regulaci.
[M.P.]

Bez nutnosti predelavat hlavni trafo?
To by nebylo spatne...

//
// Nektere zdroje nesnesou nezatizeny vystup, ale to se meni zdroj od zdroje
// :-(
//
// S pozdravem
// MK
//
[M.P.]

Ted jsem tu testoval 300W zdroj pro P4, PREMIER.
Nijak se nezlobil, kdyz jsem ho pustil bez zateze, takze znacka je
vybrana:). Ted bych se mel "snad" dostat k tomu laborovani...

Diky vsem za pohotove reakce...

S pozdravem,
		Marek pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0532-3, 10/08/2005
Testovano: 12.8.2005 1:18:52