Zdroj PC: Uprava?

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:19:12 CEST 2005

> Nevite nekdo, jak narocne je upravit zdroj PC?
> Siklo by se mi posunout rozsah nahoru, hlavne 12V rozsah, ale mam pocit,
> ze to posune i ostatni rozsahy. Ja tu mam "nekde" starobyle schema s
> TL494,
> ale uvazuji o zdroj 300W:).
>
> Delaji ty zdroje stejne? Asi ne...
> O kolik by to napeti slo posunout nahoru?
> I za predpokladu, ze odpojim bloky pro ostatni napeti...

Fungovat archiv, odkazu Vas tak 5 let zpet, kdy jsem tyto upravy popisoval

Bezny 250W AT zdroj jsme po uprave pouzivali jako zdroj 13-18V/1-12A
se znacne promennou zatezi. Uprava spocivala v:
- vyhazeni balastu - sekce5V, -5V, -12V, PwG obvodu
- nahrade usmernovacich diod v 12V sekci za vykonejsi
- vymena filtracniho kondenzatoru za typ pro vyssi napeti
- premotani vystupni tlumivky (neni az tak podstatne)
- uprava zpetnovazebnu smycky

Realne by nebyl az tak velky problem upravit dvojcestny usmernovac
na mustkovy a realizovat zdroj ta 30V/5-8A  pri slusne rezerve
v regulaci.

Nektere zdroje nesnesou nezatizeny vystup, ale to se meni zdroj od zdroje
:-(

S pozdravem
MK