Zdroj PC: Uprava?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 11 07:46:10 CEST 2005

IMHO to bude podobne, jen tam budou vykonove soucastky jinak dimenzovane, nejdriv bych se podival dovnitr, mela by tam byt zpetna vazba z 5V, pripadne kombinovana z 5+12V, pak nejaky odporovy delic, ten staci rozvazit a napeti se hybe nahoru dolu. Nepujde to libovolne - s ohledem na filtracni kondiky (jejich napeti) a taky tam je asi hlidani prepeti (pokud napeti ulitne z 12V treba na 20, je tam obvod, ktery to hlida a vypne zdroj).

Schemata PC zdroju viz:

http://www.pavouk.org/hw/atxps.html

http://www.belza.cz/swmodeps/compow2.htm

P.K.