výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 10 20:10:20 CEST 2005

Pouziva se takovej  zvukovej gyrokompas pridelanej k antene .(
pripraveno pred vylezem)   Az pojedete nekdy na Sumavu, tak kouknete do
okoli - je tam spousta lesu a stromu - a kazdej z nich muze bejt takovej
orientacni bod  :-)