RE: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Srpen 10 17:47:07 CEST 2005

Ale abych vam nedaval rady, ktere treba nechcete, byt z praxe, tak tady najdete software (http://www.cplus.org/rmw/english1.html), kam jde zadat spousta lokalit souradnicemi, spocita to jak azimut, tak vzdalenost mezi lokalitami, z internetu natahne vyskovou mapu a ukaze vam to i jak vypada profil terenu mezi dvema body. Pak to umi samozrejme pocitat i dalsi veci jako utlum trasy a pod.
Pouzivam k planovani, ale jak jsem uz psal, nikdy jsem nesmeroval anteny podle kompasu a ze uz se jich neco nasmerovalo.

JK

PS. Jestli mate tu 140ku ve vyssim pasmu nez 2,4GHz, tak si myslim, ze vam zadne nasmerovani od oka nebude stacit, zvlast na tu dalku (na 20km je videt i okem). Smerovali jsme 90ky v 10GHz a ty potvory maji dost uzkou charakteristiku.