RE: výpočet vzdálenosti a azimutu z GPS souřadnic..

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Srpen 10 17:38:06 CEST 2005

Uz jsme nekolik takovychto anten delali a vzdycky to slo. A kdyz se to horolezec nauci, tak ji umi i dosmerovat.
Jinak vzdycky je v terenu spousta orientacnich bodu, ktere jsou na dohled a nektery z nich bude urcite i v trase.
Myslim, ze i s kompasem budete mit potiz. Ten orientacni bod v terenu je docela presna metoda. Je-li ta vzdalenost tak velka, tak staci pravitko a tuzka a udelat si caru v mape. Tim se dostanete i na to, na ktery z mistnich orientacnich bodu to smerovat.

JK