OT: Ptakopysk (Re: Disk pro notebook)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Duben 30 06:31:41 CEST 2005

On Sat, Apr 23, 2005 at 07:35:23PM +0200, Jirka wrote:

> To nic, nejen tahle tragedie je docela bezna.... Zijeme holt v dobe, kdy
> relativizace hodnot (zcela mylne chapana jako tzv. svoboda) valcuje
> hodnoty tradicni, zdravy rozum a vsechno dalsi...

Hmm.. muzete mi rict, o jakou "tradicni" hodnotu se tady jedna?

Jeste v takovem 16. stoleti bylo naprosto bezne, ze vedle sebe
existovalo mnoho ruznych zpusobu zapisu jazyka ("pravopisu"),
dnes je to vsechno "kontrolovano" jakymsi Ustavem....

Takze... aha... uz to chapu... to tradicni hodnotou bude asi byrokratismus...
no potes :(((

P.T.

P.S. K cemu je dnes (mimo nekolik malo pripadu) rozlisovani i/y?