Disk pro notebook

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Duben 23 19:48:25 CEST 2005

Pokud si myslite, ze za ty "hodnoty" povazuju cokoliv z bolsevismu a
zejmena jeho nejvyzivnejsiho obdobi, tak opravdu ne... Ano, taky bych
nekde vyhrabal podobne cteni z te doby, mohlo by jit treba o barevny
magazin "Co Vas Zajima" (puvodne tusim jeste s podtitulem "...o
Sovetskem Svazu"). Nicmene fakt to myslim "trochu" jinak, presto to zde
nebudu dal rozvadet (modri vedi a pro ostatni to nema smysl).

Jirka