lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

aze azehw@volny.cz
Sobota Duben 16 11:10:53 CEST 2005

AZE

----- Original Message -----
From: <elsaco@elsaco.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 15, 2005 3:06 PM
Subject: Re: lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

Kručinský Ladislav napsal(a):
> Mně na tom hlavně štve vědomé lhaní:
> Certifikáty které vystavil EZÚ a které potvrzují dodržení norem a shodnost
> dokumentace uvádí firma BIOTHERAPY jako "Certifikát deklarující léčebnou
> účinnost". Vím že vždycky táhneš s praporem do boje za svobodu podnikání.
> Ale je normální svoboda lhaní zákazníkovi v oblasti léčby (byť
> alternativní)? Podle mě je to hyenizmus.
>
> Kručinský

Blbost a neznalost je nejsnadnějším zdrojem slušných příjmů a proto asi není
naděje, že by někdy zmizely tyto typy
podvodů. Mimochodem je to běžné i v zahraničí - v Rakousku se stal hitem
malý přístroj do zásuvky, který dokáže
rozpoznat elektřinu z atomové elektrárny a nejenže na to upozorní blikající
LED, ale ještě je schopen ji vracet zpět do
sítě. Za těch pár desítek euro to přece stojí, ne?
Jindra